عضو هیئت مدیره و قائم مقام شرکت نگین شهد شهران در مراسم گشایش رسمی سایت آبمیوه مجتبی در خراسان رضوی طی سخنانی با تاکید بر اینکه هویت و شخصیت نوشیدنی های مجتبی مهمترین مولفه شرکت نگین شهد شهران به شمار می‌رود، گفت: تصویر ذهنی برند آبمیوه مجتبی باید نوعی صمیمیت، شایستگی و هیجان را در ذهن مشتریان ایجاد کند و همه کارکنان مجموعه بزرگ نگین شهد شهران برای این موضوع مهم باید تلاش بیشتری کنند.

سرکار خانم نجفی در ادامه اظهار داشت شعار ثبت شده آبمیوه مجتبی ایجاد “یه حال خوش” برای همه سلایق است و در همین مسیر بازاریابی هم به عنوان دیگر مولفه اصلی در افزایش ضریب تقاضا و ارتقای سطح فروش محصولات بسیار تعیین کننده است .

قائم مقام مدیر عامل شرکت نگین شهد شهران در ادامه سخنان خود گفت: اگر امروز در مراسم افتتاح سایت خراسان هستیم دلیل بر همت عالی همه کارکنان و مدیران خلاق و حمایت مدیر عامل شرکت بوده و همین موضوع باعث انگیزه والایی شده تا ضمن افتتاح سایت های بیشتر در استان های کشور در حوزه بازاریابی تلاشی مضاعف را به عمل آوریم.

سرکار خانم نجفی با اشاره به اینکه نیاز هر روزه جامعه به سلامت و تندرستی است گفت تأمین و عرضه محصولات غذایی سالم به ویژه انواع نوشیدنی ها منطبق بر استانداردهای جهانی سیستم مدیریتی، احترام به مشتری و مشتری‌مداری تخصصی، از جمله دیگر اهداف شرکت نگین شهد شهران است .

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *